Translate..

Rabu, 17 Julai 2013

MENU DIET SIHAT BERSAMA ALPHA LIPID SD II

Kali ini kita kongsi  Menu Diet untuk mereka yang baru je nak mula berdiet tapi pastikan jangan berlapar tau.. kena makan baru jadi kurus..

Hari Pertama (Tak ada nasi , hanya buah dan minuman yang sihat dan semulajadi)

  • Makan semua jenis buah kecuali pisang.
  • Untuk minuman, pilih yang sihat dan semula jadi.
  • Hindari minuman berkarbonat atau yang mengandungi kandungan gula yang tinggi.
  • Jus tembikai rendah kalori ialah pilihan paling tepat, oleh itu pastikan kamu kerap mengambilnya.
  • Selain itu, kamu disarankan makan sup.
Hari Kedua (Sayuran berdaun hijau , sup , kentang putar tanpa mayonis dan mentega , tak ada nasi lagi )
  • Semua jenis sayuran yang baik kecuali kacang pes dan jagung.
  • Kamu tidak dibenarkan makan kacang panggang dan seumpama dengannya.
  • Makan sehingga kamu sendiri puas dengan rasa sayur itu.
  • Paling disyorkan sayuran berdaun hijau.
  • Makanlah sebanyak mana sup yang kamu mahu.
  • Sebelah malam pula,makan kentang putar dalam hidangan besar.
  • Amaran penting,lupakan mentega dan mayones.Gantikan dengan sedikit garam dan lada hitam sebagai perasa.
Hari Ketiga (menu hari pertama dan menu hari ke dua , tanpa kentang putar … perghhhh)
  • Gabungkan menu hari pertama dan kedua.
  • Tetapi tidak perlu kentang putar untuk pelan hari ketiga ini.
  • Jika betul-betul mengamalkan diet ini, kamu sebenarnya sudah berjaya menurunkan berat antara dua kilogram hingga tiga kilogram. bayangkan…
Hari Keempat (pisang dan susu rendah lemak , ambil sebanyak mana mampu dan juga sup .. juga tak de nasi)
  • Makanlah pisang dan minum susu rendah lemak.
  • Sebaiknya ambil tiga biji pisang dan minum susu sebanyak mana yang kamu mampu.
  • Hari ini ialah hari yang sukar dalam pusingan diet tetapi kamu harus kekal berdisiplin demi menurunkan lebih banyak lagi kilogram.
  • Kamu juga masih tidak boleh melupakan sup dalam hidangan.
Hari Kelima (daging dan tomato , daging ayam atau  ikan , 6 biji tomato dan juga sup , tak de nasi lagi)
  • Hari untuk daging dan tomato.
  • Kamu dibenarkan untuk makan daging putih(ikan atau ayam) antara 300 hingga 600gram,selain makan 6biji tomato segar.
  • Tomato sebenarnya membantu mencernakan protien dari mencuci pembinaan asid urik.
  • Pengambilan sup sudah memadai diambil sekali sahaja.
Hari Keenam (daging dengan sayur  berdaun lain , tanpa kentang putar , tanpa nasi dan juga sup)
  • Kamu dibenarkan makan daging bersama sayur.
  • Makanlah apa saja jenis stik kerana ia baik untuk kandungan jantung.
  • Tetapi jangan makan kentang putar.
  • Sebaiknya, tumpukan pada sayuran berdaun.
  • Sup tetap menjadi pilihan untuk melengkapkan menu.
Hari Ketujuh (baru ada nasi , tu pun dengan beras perang .. jus buah kurang manis dan sayur-sayuran .. dan juga sup)
  • Makanlah nasi menggunakan beras perang.
  • Lengkapkannya dengan jus buah-buahan kurang manis dan sayur-sayuran.
  • Kamu masih lagi disarankan untuk mengambil sup, sekurang-kurangnya sekali sehari.
SELAMAT MENCUBA OKAY!!

Jumaat, 1 Februari 2013

Kenapa New Image?

Kebanyakan produk New Image menggalakkan pemakanan baik dan kehidupan sihat. Ia termasuklah satu julat unik vitamin dan mineral tambahan yang dibuat untuk meningkatkan kesejahteraan fizikal dan mental. Banyak rangkaian berbeza syarikat-syarikat pemasaran yang adalah hanya menjual produk yang boleh didapati di tempat lain, anda boleh yakin bahawa produk New Image membuat satu perbezaan yang penting dan berguna untuk kehidupan manusia.
Kita hidup dalam zaman perniagaan integriti. Zaman dimana manusia sedang mengubah nilai tradisi lama kepada nilai kebenaran dan integrity. Cara hidup lewat zaman 80an adalah cara taraf hidup mereka lebih semula jadi dan sihat. Sekarang adalah dimana aliran ini dapat dilihat daripada cara kita menjaga diri kita. Makanan segera secara perlahan telah menggantikan makanan yang sihat dan semula jadi. Cara hidup manusia telah berubah.
Lebih ramai rakyat telah menganggap senaman ringan adalah satu cara untuk mengekalkan kecergasan dan kesihatan. Perubatan tradisional telah menjadi persoalan. Bukan sahaja dikalangan orang awam malah juga dikalangan profession perubatan. Juga masih ramai rakyat sedang mengubah kepada alternatif lain untuk berubat seperti homeopati, akupunktur dan perubatan holistik.
Perubatan masyarakat sekarang baru saja mempertimbangkan semula peranan vitamin dan mineral yang memainkan peranan penting dalam promosi kesihatan itu. Ini tidak mendorong pengeluar kepada perubahan. Mereka mewakili satu anjakan dalam kesedaran awam daripada persoalan penjagaan kesihatan pada zaman kuno dengan zaman kelahiran revolusi perindustrian.
Perubahan sikap ini berlaku setiap hari didalam masyarakat maju di seluruh dunia. Ia seharusnya tidak mengejutkan bahawa kesihatan dan pemakanan adalah industri yang paling cepat berkembang di dunia selagi manusia sedar bahawa merealisasikan satu diet yang sihat adalah peranan yang sangat penting dalam perjalanan kehidupan yang seimbang dan memuaskan hati.
New Image menyokong perubahan pada sikap ini dan menyediakan julat unik vitamin, herba dan mineral tambahan yang wujud daripada kajian selama bertahun-tahun daripada beberapa orang yang berfikiran bijak tentang kesihatan antarabangsa dan industri pemakanan.

 

Isnin, 31 Disember 2012

LAGI TESTIMONI...

TESTIMONI TERBARU ALPHA LIPID SD2

Puan linda yang berada di Johor Bharu ..  BERAT TURUN 7KG DALAM MASA SEBULAN.. Kulit wajah beliau juga sangat cantik dan berseri bila mengamalkan alpha lipid sd2 itu.. dah lah badan kurus,  kulit cantik pulak tuh..



credit to http://slimdiet2.org/

testimoni linda
http://slimdiet2.org/wp-content/uploads/2012/12/dftr-ahli.jpg
Bagaimana nak kurus dan minum alpha lipid sd2 (ALSD2) secara PERCUMA??
Langkah 1: JADI AHLI + BUAT BELIAN 800PV

Langkah 2: KONGSI DENGAN 3 ORANG RAKAN ANDA + AJAR MEREKA BUAT PERKARA YANG SAMA

MUDAH KAN???
BUKAN MENIPU TAU.. TAPI INI KEBENARAN DIA.. anda mampu minum produk dengan percuma jika mahir lakukan 2 perkara dia atas..
contact saya kay...!!!
Image

Kita akhiri 2012 dengan pengajaran, Kita mulakan 2013 dengan azam dan matlamat yang luar biasa...
Syarat Penting Teknik Turunkan Berat Badan Yang Berkesan Dengan Alpha Lipid SDII

Image Perkara utama yang anda perlua tahu untuk kurus cepat dan berkesan adalah:-

1. BELI PRODUK YANG BETUL - kononnya nak jimat, nak murah.. tapi sebenarnya anda tersalah pilih dengan membeli produk yang tidak berkualiti, tidak selamat dan boleh membawa maut.. saya sendiri beli dengan harga ahli, jadi tak tahu lah produk daripada mana kalau anda boleh beli dengan harga kurang daripada RM150 setin.. BERHATI-HATILAH DENGAN PRODUK TIRUAN!!!!

2. BELI DARI PENJUAL YANG BETUL - memang susah nak turun berat kalau kita beli produk alpha lipid sd2 / alpha lipid lifeline daripada penjual yang salah. Kebanyakan daripada mereka dah lah jual murah lepas tuh memang tak tahu apa-apa pun pasal produk ini. Mereka hanya semata-mata mahu mengautkan keuntungan dan habiskan stok. Pembeli tak diajar cara diet yang betul dan tidak mendapat bimbingan jika ada masalah dalam masa-masa mereka berdiet itu.. DAN KESAN DARIPADA ITU, RAMAI CAKAP PRODUK TAK JADI.. PADAHAL YANG SALAHNYA ANDA TAK BELI DENGAN PENGEDAR YANG SAH.. TERUS RUGI.. kononnya nak jimat..

3. AMALKAN TEKNIK DAN DISIPLIN YANG BETUL - Bila dari awal lagi beli produk murah daripada orang yang tak tahu apa-apa pasal produk ini, end up kita tidak dapat cara diet dan pemakanan yang betul..

** DENGAN ITU, PERLUNYA ANDA MEMBELI DARI PENGEDAR YANG SAH supaya dia akan membimbing anda sehingga berjaya.. 

credit to http://slimdiet2.org
IZAN 012-2508102 / SMS / WHATAPPS 013-6721385

Rabu, 19 Disember 2012

ALPHA LIPID SD II

Image

Image

Untuk makluman pembaca blog, Harga Alpha lipid SD2 di semenanjung ialah RM180 harga bukan ahli dan RM150 harga ahli. Harga Sabah dan Sarawak RM192 harga bukan ahli dan RM160 harga ahli. Walaupun harganya lebih sedikit dari harga SD2 yang lama anda masih lagi berjimat kerana Alpha Lipid SD2 mengandungi Green Tea, Fiber dan Alpha Lipid. Apa yang best tentang Alpha Lipid SD2 ialah ia perasa vanilla dan memang sedap.

PROMOSI ALPHA LIPID SD II SEKARANG!!!


1) SEMINGGU
RETAIL: RM 180.00 (w) / RM 195.00 (e), POSTAGE EXCLUDED!!
PROMO : RM 180.00 (e) / RM 195.00 (w)
- 1 TIN AL SDII
-FREE 4 PCS KETOSTIK
- FREE SLEEPTIME WORTH 30.00
- POSTAGE INCLUDED


2 ) SEBULAN
RETAIL: RM 720.00 (w) / RM 768.00 (e), MEMBER & POSTAGE EXCLUDED!!
PROMO : RM 690.00 (w) / RM 735.00 (e)
- 4 TIN AL SDII
- 25 PCS KETOSTIK
-FREE SLEEPTIME WORTH 50.00
- KEAHLIAN SEUMUR HIDUP
- POSTAGE INCLUDED

PROMOSI PAKEJ PENGEDAR
RM 4,560 (w) / RM4,870 (e)
- 30 TIN AL SDII
-FREE SHAKER
-KEAHLIAN SEUMUR HIDUP
- FREE KETOSTIK
-FREE SLEEPTIME WORTH 195
- BONUS RM240.00

IZAN 012-2508102 / 0136721385
http://www.facebook.com/AlphaLipidNSDII?cropsuccess
PRODUK INI MENGANDUNGI KOMPOSISI BAHAN YANG MEMBERI KESAN PENURUNAN BERAT BADAN KEPADA ORANG GEMUK.. PENGAMBILAN 1 TIN SELAMA 1 MINGGU BOLEH MENYEBABKAN KEHILANGAN SEHINGGA 3-5KG!!

Photo: Testimoni terbaru ALSD2;
testimoni saya paling berjaya menurunkn berat badan dengan program diet sd2 dan pemantauan terbaik daripada saya. 
sebelum 67kg sekarang 62kg ..
3kg turun dengan sd2 
2kg turun without sd2 sbb period tapi bersenam ...
Hubungi/pm/sms/whatsapp: 013 4672991(WATIE)