Translate..

Isnin, 11 Julai 2011

Umrah June 2011

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Baru hari ini berkesempatan nak update blog...Alhamdulillah, Syukur kepada Allah SWT kami dapat pergi dan kembali daripada menunaikan Umrah dengan selamat. Memang pemergian kami itu adalah tidak disangka....kerana dalam berkira-kira, memikirkan pelbagai perkara yang bakal ditinggalkan di Malaysia disamping faktor kewangan, malahan saya juga mengandung, segalanya dikuathiri. Bukan tidak yakin dengan pertolongan Allah SWT, tetapi sebagai manusia yang serba kekurangan itu lah yang difikirkan. Tetapi kerana panggilan itu sememangnya telah tersurat untuk kami, akhirnya kami menjejakkan kaki di Tanah Suci Mekah. Dan Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar di bumi Malaysia. Bisnes tetap berjalan, anak-anak  berada dalam keadaan baik....Sesungguhnya Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang. Amin...

Bercerita tentang keadaan saya disana, Alhamdulillah tiada apa kesukaran malahan saya rasa lebih kuat dan bertenaga. Alhamdulillah Allah mengizinkan untuk saya melakukan ibadat dengan baik. Sudah tentu saya tidak melupakan stok Alpha Lipid dan K29...sebagai menambah kekuatan dan kesihatan saya disana.

Rakan sebilik juga hairan melihat saya yang cukup kuat menjalankan ibadat Umrah, malah saya boleh naik turun tangga di tingkat 5 bilik hotel dengan selamba...Jadi secara tak lansung saya berkongsi dengannya rahsia Alpha Lipid dan K29 yang saya bawa. Percubaan pertama menyebabkan rakan tadi benar-benar teruja. Apa tidaknya, beliau terasa perubahan yang ketara...jadi teruslah saya kongsikan stok saya tadi dengan beliau.

Alhamdulillah...perkongsian itu benar-benar membawa makna...beliau tidak ragu-ragu membuat pesanan ketika kami tiba di KLIA...tak sempat pun sampai rumah lagi...Katanya, insyaAllah..beliau berminat untuk memulakan perniagaan dengan Alpha Lipid...beliau akan hubungi saya sedikit masa lagi...

1 ulasan:

  1. http://www.newimageasia.com/en/opportunity/getting-started

    BalasPadam